ШКОЛА

ШКОЛА УСВІДОМЛЕНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Кожен власник бізнесу знає як багато залежить від керівників на місцях і тому ми багато уваги приділяємо саме їх розвитку, адже управлінці відіграють ключову роль у формуванні культури кожного відділу, від якої залежатимуть результати команди, розвиток напрямку та ефективність процесів.

ШКОЛА УСВІДОМЛЕНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Програма, що розвиває керівника, як особистість та професіонала: створює базу знань для молодих спеціалістів з кадрового резерву та структурує інформацію у діючих управлінців. Крок за кроком будує навички від планування та контролю до фасилітації та коучингового підходу, впроваджуючи менеджмент нового часу.

БІЗНЕС ТРЕНЕР

СВІТЛАНА
СВІТЛИЧНА

„Досвід — це не те, що відбувається з людиною, а те, що робить людина з тим, що з нею відбувається.“ — Олдос Хакслі

ПРОГРАМА КУРСУ

«НАВИЧКИ КЕРУВАННЯ. ВІД УПРАВЛІНСЬКОЇ ДРЕСУРИ ДО ПАРТНЕРСЬКОГО ПІДХОДУ ДО МЕНЕДЖМЕНТУ»

Програма розрахована на початківців та потенційних керівників.

МОДУЛЬ 1 Базові навички керівника на основі позитивного підкріплення.

МЕТА:

освоїти прості, «вічні» ази управління з класичного менеджменту в парадигмі «поважний менеджмент» і в контексті змін, що відбуваються ( дистанційне управління, ущільнення ієрархічних структур, зміна поколінь і цінностей та ін.)

ТЕМИ:

  1. Моделі керування. Види організаційних структур.
    Принципи управління змінами. Змішані організаційні структури
  2. Планування: види та інструменти. Від стратегії до щоденних завдань. Надихаючі інструменти індивідуального планування для керівника (персональні канбан-дошки, онлайн-дошки, візуалізації)
  3. Стилі керування. Навички формування завдань для співробітників із різним досвідом.
  4. Інструменти розвиваючого контролю. Надання якісного зворотного зв’язку. Отримання зворотнього зв’язку.
  5. Формування та розвиток команди. Етапи розвитку колективу. Ефективні наради, збори.
  6. Мотивуюче управління. Мотиваційні типи людей. Мотивуючі фактори. Індивідуальний підхід до мотивації.

МОДУЛЬ 2 Навички керівника нового часу. Партнерська модель управління.

МЕТА:

освоїти нові ролі керівника (керівник як: коуч, ментор, фасилітатор, тренер, мотиваційний оратор), навички та інструменти для старту їхньої успішної реалізації.

ТЕМИ:

  1. Портрет керівника нового часу. Зміна ключових ролей. Менеджмент та лідерство. Лідерство на основі партнерського підходу до управління
  2. Організаційна культура коучингового типу та роль керівника в ній.
  3. Принципи фасилітаційного лідерства. Навички офлайн та онлайн модерації командної роботи. Модерація із використанням інтерактивних бордів.
  4. Основи публічних виступів керівників. Правила мотиваційних виступів. Маленька промова, що надихає. Використання метафор, що розвивають. Елементи сторителлінгу.
  5. Організація навчання та розвитку своєї команди. Структура короткої навчальної програми. Правила організації процесу навчання. Навчання на основі обміну досвідом у команді. Залучення людей до програм розвитку
  6. Основи коучінга для керівників. Розвиваючі запитання. Ефективне наставництво. Коучінгова позиція керівника. Партнерський стиль спілкування. Інструменти розвитку людей у ​​команді.
  7. Організація саморозвитку керівника-лідера. Інструменти саморефлексії. Пірамідальні моделі розвитку. ПІРи різних рівнів.

ВІДГУКИ СТУДЕНТІВ